Za narudžbine pozovite:
011 4183778
Brza dostava
Plaćanje po isporuci
Srpsko skladište

PRITUŽBE I SPOROVI

ŽALBA NA DOSTAVU

Ako je vaš proizvod oštećen tokom transporta ili ne odgovara vašoj narudžbi (pogrešan ili nedostajući artikal), obavestite nas na e-poštu  u roku od 48 sati od dostave.

Prvo ćete dobiti automatski odgovor, molimo vas da odgovorite na njega prosleđujući nam fotografiju paketa (sa vidljivom nalepnicom) i primljenih proizvoda, gde oštećenja mogu biti jasno vidljiva.

Prioritetno ćemo rešiti vašu žalbu i iskreno se izvinjavamo zbog neugodnosti.

ŽALBA NA PROIZVOD ILI USLUGU

U slučaju da vaš proizvod ne radi ispravno, pokušajte prvo da proverite instrukcije na ovom linku: https://manuals.hs-plus.com/rs

Ako ste pratili instrukcije o proizvodu i problem idalje postoji, kontaktirajte nas na e-poštu [email protected].

Prvo ćete dobiti automatski odgovor, odgovorite na njega prosleđujući nam fotografiju ili videozapis na kojima se jasno vidi da proizvod ne radi (uređaj uključen, na punjaču, povezan..).

Ako ne možete prikazati nedostatak preko videozapisa, moramo vas zamoliti da vratite proizvod kako bismo ga proverili u našem skladištu. Troškovi dostave su na strani pošiljaoca i ne prihvatamo pošiljke sa otkupninama.

POZITIVNO ĆE BITI REŠENI SAMO ZAHTEVI KOJI ISPUNJAVAJU SVE NAVEDENE USLOVE.

SPOROVI

Potrošački spor može se rešiti postupkom vansudskog rešavanja sporova. Kao trgovac smo dužni da vas obavestimo da smo po zakonu obavezni da učestvujemo u ovom postupku. Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova obavlja se na transparentan, efikasan, brz i pravičan način pred telom za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova. Ministarstvo sačinjava listu tela i javno je objavljuje. Dostupna je na adresi Ministarstva unutrašnje i spoljnje trgovine.

Postupak pred telom može da pokrene potrošač samo ukoliko je prethodno izjavio reklamaciju ili prigovor trgovcu. Potrošač protekom jedne godine od dana (bezuspešnog) podnošenja reklamacije gubi pravo na podonošenje predloga za vansudsko rešavanje spora.

Vansudsko rešavanje potrošačkog spora može da traje najduže 90 dana od dana podnošenja predloga.

Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova ne primenjuje se, pored ostalog:

•   U potrošačkim sporovima koji su predmet Zakona o o zaštiti potrošača, ako je vansudsko rešavanje sporova uređeno posebnim zakonom, a naročito u oblasti pružanja elektronskih komunikacionih usluga, poštanskih usluga, finansijskih pogodbi, usluga putovanja;

•   Za rešavanje sporova po procedurama koje je ustanovio sam trgovac;

•   Na neposredne pregovore između potrošača i trgovca;

•   Na pokušaj mirenja strana povodom spora u parničnom postupku;

•   U postupcima koje je trgovac pokrenuo protiv potrošača.

Svaka stranka u postupku vansudskog rešavanja potrošačkog spora plaća svoje troškove (troškovi zastupanja, putni troškovi i sl.). Rad tela za vansudsko rešavanje potrošačkog spora je besplatan za stranke u postupku vansudskog rešavanja potrošačkog spora.

Ukoliko takvo rešavanje spora nije moguće, za rešavanje sporova biće nadležan sud u Vranju.

Više o Opštim uslovima i politici kolačića možete pročitati na adresama pri dnu stranice.